Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie
Kontakt   Napisz do nas

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA

więcej ...

5
1
2
3
4
5
mojeID

Zgodnie z informacjami otrzymanymi z Ministerstwa Cyfryzacji przekazujemy informację:
W związku z pracami serwisowymi wystąpi niedostępność mojeID oraz profilu zaufanego.
Niedostepność systemów Profilu Zaufanego/Węzła Krajowego wystąpi w dniach:
17.09.2020 w godzinach 20:00-00:05
19.09.2020 w godzinach 20:00-00:05

Szanowni Państwo,

Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie, uwzględniając postanowienia Ustawy tzw. tarczy antykryzysowej 4.0., udostępnił usługę mojeID. MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości w usługach komercyjnych i publicznych.

Użytkownicy bankowości internetowej eBankNet we Wschodnim Banku Spółdzielczym w Chełmie w bezpieczny i wygodny sposób mogą potwierdzić swoją tożsamość, w następujących dziedzinach:

  1. usługi publiczne – składanie wniosków do urzędów np. wniosek o dowód osobisty, paszport wyrejestrowanie samochodu, dostęp do danych np. o ubezpieczeniach społecznych
  2. medycyna – rejestracja / autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych, zakup leków przez internet
  3. media – potwierdzenie dostępu do treści ograniczonych wiekowo, opłacanie abonamentu
  4. energetyka – rejestracja wniosku, przedłużenie umowy
  5. eCommerce – potwierdzenie wieku klienta, np. zakup alkoholu, dostarczenie danych niezbędnych do dostawcy
  6. ubezpieczenie – sprzedaż polis przez internet, odnowienie polis

Aby skorzystać z usługi mojeID prosimy o zapoznanie się z Instrukcją i Regulaminem







  • Instrukcja aplikacji mobilnej